29 dec 2017

Vrijdag 29 december 2017

Hi!❤

Ik heb vandaag echt een super leuke dag gehad, maar een gedeelte was ook echt super saai.

Vanochtend werd ik ongeveer om 09:00 wakker, ik ging naar beneden en en ging lekker op de ipad.
Om 12:00 begon eigenlijk echt mijn dag. We gingen in de auto naar Leeuwarden om naar de Decatlon te gaan, we hadden een nieuwe tent nodig. Uiteindelijk na ongeveer een uur gingen we naar buiten, met alles en nog wat maar zonder tent😂 Die komen ongeveer in maart.

Toen gingen we de binnenstad van Leeuwarden in. Mijn ouders wouden naar het "Fries museum" ik had er op zich wel zin in, maar uiteindelijk toen we daar waren was het ssssssssssssssuuuuuuuuuuuuupppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr saai.

Uiteindelijk was het ongeveer 17:00 en gingen we uiteten in een Turks restaurant. Ik zat er eerst wel een beetje tegenop omdat ik bijna geen Turks lus. Maar echt, het was ZOOOOOOOOO lekker! Ik had Turkse pizza met frietjes. En het was wel 1 van de lekkerste dingen die ik ooit in mijn leven heb gehad!

Nu ben ik wel een beetje moe, dus ik kruip lekker op de bank en ik ga tv kijken!

LoveYouAll😍

Geen opmerkingen: