28 dec 2017

Donderdag 28 december 2017

Hi!❤

Vandaag had ik een leuke dag!

Alleen ik had vanochtend een beetje de pist op Merle dat is een vriendin van me, ook woont ze bij mij in de straat.
Oké, zo ging het: Mijn andere vriendin (Vere is haar naam) die ook bij mij in de straat woont is vandaag jarig. Alleen Merle die was haar verjaardag een beetje vergeten. Ze wou om 09:30 naar de winkel om nog een cadeau voor haar te kopen, en je raadt het misschien al wel: Ze vroeg mij mee!
  Om 09:30!
En ik kon natuurlijk geen nee zeggen, dus ik heb een drukke ochtend gehad. Toen we terug kwamen uit het winkel centrum gingen we naar Vere haar verjaardag en toen was de ochtend al weer om😓.

Vanmiddag ging ik lekker op de bank film kijken. Maar dan heb ik natuurlijk weer zo'n vader die zegt dat ik van de bank af moet😡. Zet maar in de reacties al jij ook zo'n vader hebt.

Daarna gingen mijn vader en zusje naar de winkel. En was ik even alleen thuis. Ik ging keihard meezingen met de liedjes op de radio😂

Dat was mijn dag eigenlijk wel.

Heb jij persoonlijke vragen voor mij? Zet ze gerust in de reacties😘

LoveYouAll😍

Geen opmerkingen: