27 dec 2017

Woensdag 27 december 2017

Hi!

Mijn dagje was vandaag super chill.
Ik heb vanochtend gewoon lekker op mijn kamer een kopje thee gedronken en ik heb in mijn boek gelezen. Als je nog opzoek bent naar een leuk boek, moet je zeker maar even kijken naar het boek "laatste vlog" het boek is van Carry Slee en ik vind het echt een aanrader.

'S middags ben ik weer naar mijn kamer gegaan en ben ik alleen maar bezig geweest met mijn blog😍.
Rond 3 uur ben ik op de fiets gesprongen de binnenstad in. Naar het museum. Nu vraag je je misschien wel af van wat moet een kind van 12 alleen in een museum. Mijn moeder werkt daar dus ging ik haar ophalen van haar werk, toen zijn we het museum nog ingegaan want er was een nieuwe expositie namelijk "American Dream". Ik ben helemaal fan van Amerika dus daar moest ik natuurlijk wel even heen.
Daarna zijn we nog even naar de action gegaan en heb ik van alles gekocht.
Toen zijn we naar huis gefietst en hebben we gegeten: lekkere frietjes met hamburgertjes en kip.
En zo meteen kruip ik lekker mijn bedje in.

Dit was zo wat wel mijn dag!
Heb jij een tip voor me hoe ik het anders kan doen? Zet het gerust in de reacties.
Misschien heb je wel een persoonlijke vraag voor me? Stel de vragen ook maar in de reacties! Ik beantwoord ze allemaal bij de volgende post!


LoveYouAll😍

Geen opmerkingen: